Tagasi
TÄISPIKK KURSUS: Pane Facebook Meta platvorm oma ettevõtte kasuks tööle
0% Läbitud
0/0 Õpiampsu
-
SISSEJUHATUS: FACEBOOK META TUTVUSTUS
Facebooki Meta reklaamide eelised -
META reklaami seadistamine
-
Eristumine ja väärtuspakkumine
-
Facebooki kampaania eesmärgid
-
Sihtrühma analüüs
-
Sihtrühma ehk persona koostamine
-
Meta reklaami kujunduste nõuded
-
Meta reklaamtekstide kirjutamine
-
META PIXELMeta Pixli olulisus ja võimalused
-
Meta Pixel loomine
-
Meta Pixeli lisamine läbi Google Tag Manageri (GTM)
-
Meta Pixel kontroll
-
Meta Pixeli lisamine läbi WordPressi plugina
-
Meta Pixel kontroll Pixel Helperiga
-
Meta Pixel Events Setup tool
-
Meta Pixel Conversions ja Events teooria
-
SIHTRÜHMA LOOMINESihtrühma loomise võimalused
-
Saved Audience loomine
-
Custom audiences sihtrühma loomine
-
Custom Audiences sihtrühma loomise järg
-
Lookalike audiences sihtrühma loomine
-
Sihtrühmade kombineerimine
-
REKLAAMIDE LOOMINEErinevad kampaania objective ja nende vahel valimine
-
Kampaania struktuuri väljakirjutamine
-
Nimetamisloogika
-
Ads manager ja UX tutvustus
-
Kampaania seadistamine- Campaign Level
-
Kampaania seadistamine- AdSet level
-
Kampaania seadistamine- Ad Level
-
Erikategooriate funktsionaalsus
-
UTM tagid - mis on ja mis annavad (GA-st)
-
UTM Ad Manageris
-
FACEBOOK META BUSINESS MANAGERMis on Business Manager?
-
Business Manager konto struktuur
-
Business Manager audit
-
Business Manager konto loomine
-
Business Manageri üldseaded
-
Business Manageri inimese kutsumine
-
Business Manageri partneri kutsumine
-
Business Manager assest ehk erinevate kontode lisamine
-
FACEBOOK BUSINESS KONTO TURVALISUSTurvaseaded 2FA ja backup admin
-
META REKLAAMIDE ANALÜÜSMeta reklaamide analüüs
-
Ad Manager Custom colums
-
Analüüsi tööriist Breakdown
-
Filtrite kasutamine
-
Põhiliste mõõdikute definitsioonid
-
BOONUSVIDEOKampaania eelarvestamine
Facebooki kampaania eesmärgid
Facebooki kampaania eesmärkid
Eesmärkide seadmine aitab saavutada selgeid tulemusi ja mõõta reklaamikampaania tõhusust. Siin on mõned peamised põhjused:
- Selged eesmärgid aitavad suunata strateegiat: Eesmärkide seadmine aitab sul mõista, mida soovite reklaamikampaaniaga saavutada. Kas eesmärk on müük, bränditeadlikkuse suurendamine, veebiliikluse suurendamine või midagi muud? See aitab sul määratleda oma sihtgrupi ja sõnumi ning valida õige reklaamistrateegia.
- Mõõdetavad tulemused: Eesmärkide seadmine võimaldab sul mõõta reklaamikampaania edu. Kui tead, milliseid tulemusi ootad, saad jälgida, kuidas sinu reklaamid nende eesmärkide suhtes esinevad. See võimaldab sul teha vajalikke kohandusi ja optimeerida kampaaniat paremate tulemuste saavutamiseks.
- Efektiivsuse hindamine: Eesmärkide seadmine võimaldab sul hinnata, kas sinu investeeringud Facebooki reklaamidesse on olnud efektiivsed. Kui sinu eesmärke pole saavutatud, võid kaaluda kampaania muutmist või eelarve ümberjaotamist.
- Optimeerimine ja kohandamine: Kui sinu eesmärgid on selged ja mõõdetavad, saad jooksvalt jälgida kampaania tulemusi ja teha vajadusel muudatusi. See võib hõlmata reklaamisõnumite, sihtgruppide, eelarve või ajastuse kohandamist.
Vaata videost lähemalt, mida tähendab Traffic, Awareness, Engagement, Leads jne näitajad.