Tagasi

TÄISPIKK KURSUS: Pane Facebook Meta platvorm oma ettevõtte kasuks tööle

0% Läbitud
0/0 Õpiampsu
  1. SISSEJUHATUS: FACEBOOK META TUTVUSTUS

    Facebooki Meta reklaamide eelised
  2. META reklaami seadistamine
  3. Eristumine ja väärtuspakkumine
  4. Facebooki kampaania eesmärgid
  5. Sihtrühma analüüs
  6. Sihtrühma ehk persona koostamine
  7. Meta reklaami kujunduste nõuded
  8. Meta reklaamtekstide kirjutamine
  9. META PIXEL
    Meta Pixli olulisus ja võimalused
  10. Meta Pixel loomine
  11. Meta Pixeli lisamine läbi Googel Tag Manageri (GTM)
  12. Meta Pixeli lisamine läbi WordPressi plugina
  13. Meta Pixel kontroll Pixel Helperiga
  14. Meta Pixel Events Setup tool
  15. Meta Pixel Conversions ja Events teooria
  16. SIHTRÜHMA LOOMINE
    Sihtrühma loomise võimalused
  17. Saved Audience loomine
  18. Custom audiences sihtrühma loomine
  19. Custom Audiences sihtrühma loomise järg
  20. Lookalike audiences sihtrühma loomine
  21. Sihtrühmade kombineerimine
  22. REKLAAMIDE LOOMINE
    Erinevad kampaania objective ja nende vahel valimine
  23. Kampaania struktuuri väljakirjutamine
  24. Nimetamisloogika
  25. Ads manager ja UX tutvustus
  26. Kampaania seadistamine- Campaign Level
  27. Kampaania seadistamine- AdSet level
  28. Kampaania seadistamine- Ad Level
  29. Erikategooriate funktsionaalsus
  30. UTM tagid - mis on ja mis annavad (GA-st)
  31. UTM Ad Manageris
  32. FACEBOOK META BUSINESS MANAGER
    Mis on Business Manager?
  33. Business Manager konto struktuur
  34. Business Manager audit
  35. Business Manager konto loomine
  36. Business Manageri üldseaded
  37. Business Manageri inimese kutsumine
  38. Business Manageri partneri kutsumine
  39. Business Manager assest ehk erinevate kontode lisamine
  40. FACEBOOK BUSINESS KONTO TURVALISUS
    Turvaseaded 2FA ja backup admin
  41. META REKLAAMIDE ANALÜÜS
    Meta reklaamide analüüs
  42. Ad Manager Custom colums
  43. Analüüsi tööriist Breakdown
  44. Filtrite kasutamine
  45. Põhiliste mõõdikute definitsioonid
Please login for access. Login

Sihtrühma analüüs

Selles videos toon näiteid, miks on vajalik teha sihtrühma analüüsi.

  1. äpsem sihitud reklaamid: Meta-reklaamidel on tavaliselt suur sihtgruppide ulatus, kuid sihtrühma analüüs aitab neid kitsendada. See tähendab, et saad oma reklaame näidata ainult inimestele, kellel on suurem tõenäosus sinu toote või teenuse vastu huvi tunda. See suurendab sinu reklaamide tõhusust ja vähendab raisatud ressursse.
  2. Parema sõnumi loomine: Sihtrühma analüüs aitab sul mõista oma potentsiaalsete klientide vajadusi, soove ja käitumist. See omakorda võimaldab luua reklaame, mis on nende jaoks olulised ja vastavad nende ootustele. Kui tead, milline on sinu sihtgrupi demograafia, huvide ja harjumuste profiil, saad kohandada oma reklaamisõnumeid vastavalt.
  3. Resursside optimeerimine: Sihtrühma analüüs aitab mõista, millised sihtgrupid toovad kõige paremaid tulemusi. See võimaldab suunata oma reklaamiresursse ja eelarvet efektiivsemalt, keskendudes nendele sihtgruppidele, mis ettevõttele kõige olulisemad on.
  4. Konversioonide suurendamine: Kui reklaamid jõuavad õigete inimesteni, suureneb tõenäosus, et nad võtavad ette soovitud tegevuse, nagu ostmine, registreerimine või päringu esitamine. See aitab suurendada konversioonimäärasid ja reklaamikampaania üldist tõhusust.
  5. Parema jälgimise ja analüüsi võimalus: Kui tead täpselt, millised sihtrühmad on teie reklaami näinud, saad paremini jälgida ja analüüsida kampaania tulemusi ning teha vajadusel kiireid muudatusi.

Kokkuvõttes on sihtrühma analüüs oluline osa meta-reklaamide strateegiast, kuna see võimaldab  oma reklaame täpsemalt suunata ja kohandada, suurendades seeläbi nende tõhusust ja aidates saavutada oma reklaamieesmärke.