Tagasi

E-kursuse loomise õpiprogramm 2025 (ISEÕPE)

0% Läbitud
0/0 Õpiampsu
  1. SISSEJUHATUS

    Sissejuhatus ja tervitus
  2. 🎥 Õpiamps: Miks tasub luua e-kursust? [6:38]
  3. 🎥 Õpiamps: E-õppe turg. [3:39]
  4. 🎥 Õpiamps: E-õppe trendid [3:37]
  5. 🎞️ Salvestus: Millised võimalused e-kursuse loomisega avanevad [8:30]
  6. 💡Näide: Edukalt müünud e-kursus [6:07]
  7. 🚀 Kursuse planeerija töövihik
  8. ✏️ Ülesanne: Täida tööleht, mis aitab sul motivatsiooni hoida
  9. KURSUSE IDEE VALIDEERIMINE JA SIHTRÜHM
    🎥Õpiamps: Kursuse idee valideerimine [10:43]
  10. 🎥 Õpiamps: Sihtrühma profiili loomine [3:14]
  11. ⚒️ Tööriist: AI assistent kursuse loomiseks
  12. ✏️ Ülesanne: Täida töölehed, mis aitavad valida idee ja luua kliendi profiili
  13. TURUNDUSSÕNUMI VÄLJA TÖÖTAMINE
    🎥 Õpiamps: Turunduse põhisõnum [9:53]
  14. 💡 Näide: Põhisõnum. Strongbrandsocial [6:47]
  15. ✏️ Ülesanne: Täida töölehed, mis aitavad sul töötada välja põhisõnumi
  16. TESTRÜHMA KAASAMINE
    🎥 Õpiamps: Pane kokku testrühm [11:13]
  17. 💡Näide: Veebikooli testrühmad [8:02]
  18. ✏️ Ülesanne: Pane kokku oma testrühm
  19. PERSOONIBRÄND JA AVALIK ESINEMINE
    🎥 Õpiamps: Persoonibränd [5:18]
  20. 🎙️Külaliskoolitaja: Anu Tähemaa kaamera ees esinemine [20:21]
  21. ✏️ Ülesanne: Loo skript kursuse promoklipile
  22. 💡Näited: Ivo Linna ja Tanel Padar [4:16]
  23. ✏️ Ülesanne: Persoonibrändi töölehe täitmine
  24. 🎙️Külaliskoolitaja: Kerdu Lenear STOP tehnika töötuba [32:40]
  25. 🎙️Külaliskoolitaja salvestus: Kuidas anda ja võtta intervjuud. Marko Kaljuveer. [42:28]
  26. TURUNDUSPLAAN JA MÜÜGITUNNELID
    🎥 Müügitunneli I osa (teooria) [3:17]
  27. 🎥 Müügitunnelite II osa (teooria) [10:21]
  28. 🎥 Müügitunnelite III osa (teooria) [12:32]
  29. 🎥 Müügitunnelite praktika I osa [4:28]
  30. 🎥 Müügitunnelite praktika II osa [5:11]
  31. 🎥 Müügitunnelite praktika III osa [3:10]
  32. 🎥 Müügitunnelite praktika IV osa [2:23]
  33. 💡Näited. Müügitunnelid kontaktide kogumiseks ja müügi tegemiseks [5:49]
  34. ✏️ Ülesanne: Planeeri ja joonista müügitunnel
  35. KURSUSE SISU PLANEERIMINE
    🎥Õpiamps: Millistest osadest e-kursus koosneb [2:26]
  36. 💡Näide: Kursuse sisuplaan Veebikooli näitel [7:25]
  37. 🎙️Külaliskoolitaja Birgit Itse salvestus: Kursuse sisu planeerimise töötuba [2:01:37]
  38. ✏️ Ülesanne: Loo kursuse põhjalik sisuplaan
  39. VEEBISEMINARIDE TEGEMINE
    🎥 Õpiamps: Veebiürituste läbi viimine [2:41]
  40. 🎥Salvestus: Veebiürituste levitamine [8:42]
  41. 💡Näide: Veebiürituse läbi viimine Veebikooli näitel [6:28]
  42. 💡Näide: Ööseminari läbiviimise õppetunnid [10:32]
  43. 🎙️Külaliskoolitaja Katriin Mangus salvestus: kursuste lansseerimine [47:10]
  44. ✏️ Ülesanne: Tee plaan veebiürituse läbiviimiseks ja hakka levitama
  45. SISULOOME KURSUSE PROMOMISEKS
    🎥Õpiamps: Kursuse promomaterjalide ja sisu loomine [10:27]
  46. 💡Näited: sotsiaalmeedia sisuplaan Veebikooli näitel (tulemas)
  47. ✏️ Ülesanne: Loo sisuplaan ja tooda promomaterjal (tulemas)
  48. KURSUSE MÜÜMINE
    🎥Salvestus: Müügitehnikad [4:31]
  49. 🎥 Salvestus: Mis paneb inimesi kursust ostma? Ethos. Pathos. Logos. [7:42]
  50. 🎥 Salvestus: E-kursuse müümise viis sammu ja maandumisleht
  51. 🎙️Külaliskoolitaja Sigrit säga salvestus: Kursuse müümise olulised tegevused [1:35:14]
  52. 🎬 Õpetus: Veebilehe ja müügitunneli checklistid
  53. 🎬 Õpetus: Maandumislehe eesmärgid ja elemendid (teooria)
  54. 🎬 Õpetus: Maandumislehe loomine Elementoris
  55. 🎬 Õpetus: Miks tasub kasutada hüljatud ostukorvi automaatikat
  56. 🎬 Õpetus: Millal ja kuidas kasutada pop-up aknaid kodulehel?
  57. 🎬 Õpetus: Pop-up makeri seadistamine
  58. 🎬 Õpetus: Mailerlite pop-up
  59. 🎬 Õpetus: Hüljatud ostukorv (Cartflows)
  60. 🎬 Õpetus: Hüljatud ostukorv (Mailerlite)
  61. 🎬 Õpetus: Hüljatud ostukorvide statistika ja vähendamine
  62. 🎬 Õpetus: Lihtsad sammud hüljatud ostukorvide vähendamiseks
  63. 🎬 Õpetus: Miks tasub seadistada order bump lisamüüki kassa lehele?
  64. 🎬 Õpetus: Orderbump plugina seadistamine
  65. REKLAAMIMINE METAS JA MEILITURUNDUS
    🎥 Salvestus: Miks tasub Metas reklaami teha?
  66. 🎥 Salvestus: Meta reklaamide loogika
  67. 🎬 Kursus: Pane Facebook Meta platvorm enda kasuks tööle. Katrin Vilimaa-Otsing (47 õpiampsu)
  68. 🎬 Kursus: Meiliturundus (Mailerlite platvormi) kasutamine. Proua Ekspert (14 õpiampsu)
  69. KURSUSE PLATVORMI VALIK JA WORDPRESS
    🎥 Salvestus: Kursuse platvormi valik
  70. 🎬 Kursus: Learndashi seadistamine WordPressis. Proua Ekspert. (21 õpiampsu)
  71. KURSUSE SALVESTAMINE JA TÖÖTLEMINE
    🎥 Õpiamps: Kursuse salvestamine
  72. 🎥 Õpiamps: Milliseid seadmeid sa vajad salvestamiseks
  73. 🎥 Õpiamps: Kaamera põhiseadistused (tulemas)
  74. 🎥 Õpiamps: ´Mobiiliga filmimine (tulemas)
  75. 🎥 Õpiamps: Koduse videostuudio valgustus (tulemas)
  76. 🎥 Õpiamps: Koduse videostuudio helilahendused (tulemas)
  77. 🎥 Õpiamps: Salvestamise programmid (tulemas)
  78. 🎥Õpiamps: Videote monteerimine Kapwingi näitel
  79. KOKKUVÕTE JA TULEMUSTE ANALÜÜSIMINE
    🎥 Kokkuvõte
Please login for access. Login

Miks tasub luua e-kursust?

  • Müük ja lisa sissetulek: E-kursus võib pakkuda stabiilset passiivset sissetulekut ning aidata sul oma teenuseid või tooteid müüa.
  • Eneseareng: Kursuse loomine sunnib sind oma teadmisi süstematiseerima ja oma valdkonnas paremaks eksperdiks kasvama.
  • Klienditeeninduse täiustamine: E-kursused aitavad sul säästa aega korduvate küsimuste lahendamisel, pakkudes väärtuslikku materjali olemasolevatele ja potentsiaalsetele klientidele.
  • Uute klientide leidmine: Kursuse kaudu saad jõuda laiema sihtrühmani ning kasvatada usaldust ja autoriteeti oma valdkonnas.
  • Tuntuse kasv: E-kursuste loomine aitab sul nähtavust suurendada ja avada uksi uutele koostöövõimalustele, sealhulgas meediatähelepanu ja partnerlused.