Näitame sulle, kuidas lugeda ja tõlgendada olulisi reklaamimõõdikuid, nagu CTR, konversioonimäär ja ROI.

Samuti näitame, kuidas teha strateegilisi otsuseid oma reklaamikampaaniate parendamiseks, tuginedes andmetele ja analüüsile. See “õpiamps” aitab sul mõista, kuidas oma reklaamieelarvet tõhusamalt kasutada ja saavutada paremaid tulemusi oma Meta reklaamides.

Koolitaja

Katrin Vilimaa-Otsing

Digitaalse turunduse eksperdina aitan ettevõtjatel täita oma ärieesmärke ja saavutada rohkem vähema ajaga, rakendades automatiseerimist ja mõõtmisvahendeid paremate turundusotsuste tegemiseks

8 Õpikursused

Pole veel alustanud

Sisaldab

  • 5 Õpiampsud

Tagasiside

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga