Kas oled ettevõtte juht, kes soovib kiiresti turundustegevustest selget ülevaadet saada? Või teenusepakkuja, kes soovib teha vajalikke raporteid oma klientidele?
Turunduskanalite rohkus võib muuta analüütika jälgimise keeruliseks ja aeganõudvaks. Mis siis, kui saaksid kõigi oma turunduskanalite andmed tuua ühele lihtsalt loetavale ja hallatavale töölauale? See annaks võimaluse teha kiireid ja informeeritud otsuseid.
Õpiampsul kuuled:
✅ Kuidas tuua erinevate kanalite andmed ühtsele dashboardile?
✅ Millised mõõdikud on olulised ja kuidas neid paremini mõista?
✅ Kuidas kasutada kogutud teavet selleks, et teha paremaid turundusotsuseid?
✅ Kuidas määrata, millised kanalid toovad parima tulemuse ja millised vajavad ümberkorraldust või kärpimist?
Koolitaja Katrin Vilimaa-Otsing on Katrin on IT haridusega, töötanud erinevates suuremates agentuurides ja nüüd juba viimased seitse aastat pakkumas turundusteenust nii Eesti, kui ka välismaa ettevõtetele. Sellel reedehommikusel õpiampsul näitab ta sulle, kuidas luua dashboarde, mis andmed kõikidest kanalitest ühte kohta kokku toovad.
Reedehommikused õpiampsud toimuvad Veebikooli Facebooki lehel.