Tagasi

TÄISPIKK KURSUS: Pane Facebook Meta platvorm oma ettevõtte kasuks tööle

0% Läbitud
0/0 Õpiampsu
  1. SISSEJUHATUS: FACEBOOK META TUTVUSTUS

    Facebooki Meta reklaamide eelised
  2. META reklaami seadistamine
  3. Eristumine ja väärtuspakkumine
  4. Facebooki kampaania eesmärgid
  5. Sihtrühma analüüs
  6. Sihtrühma ehk persona koostamine
  7. Meta reklaami kujunduste nõuded
  8. Meta reklaamtekstide kirjutamine
  9. META PIXEL
    Meta Pixli olulisus ja võimalused
  10. Meta Pixel loomine
  11. Meta Pixeli lisamine läbi Googel Tag Manageri (GTM)
  12. Meta Pixel kontroll
  13. Meta Pixeli lisamine läbi WordPressi plugina
  14. Meta Pixel kontroll Pixel Helperiga
  15. Meta Pixel Events Setup tool
  16. Meta Pixel Conversions ja Events teooria
  17. SIHTRÜHMA LOOMINE
    Sihtrühma loomise võimalused
  18. Saved Audience loomine
  19. Custom audiences sihtrühma loomine
  20. Custom Audiences sihtrühma loomise järg
  21. Lookalike audiences sihtrühma loomine
  22. Sihtrühmade kombineerimine
  23. REKLAAMIDE LOOMINE
    Erinevad kampaania objective ja nende vahel valimine
  24. Kampaania struktuuri väljakirjutamine
  25. Nimetamisloogika
  26. Ads manager ja UX tutvustus
  27. Kampaania seadistamine- Campaign Level
  28. Kampaania seadistamine- AdSet level
  29. Kampaania seadistamine- Ad Level
  30. Erikategooriate funktsionaalsus
  31. UTM tagid - mis on ja mis annavad (GA-st)
  32. UTM Ad Manageris
  33. FACEBOOK META BUSINESS MANAGER
    Mis on Business Manager?
  34. Business Manager konto struktuur
  35. Business Manager audit
  36. Business Manager konto loomine
  37. Business Manageri üldseaded
  38. Business Manageri inimese kutsumine
  39. Business Manageri partneri kutsumine
  40. Business Manager assest ehk erinevate kontode lisamine
  41. FACEBOOK BUSINESS KONTO TURVALISUS
    Turvaseaded 2FA ja backup admin
  42. META REKLAAMIDE ANALÜÜS
    Meta reklaamide analüüs
  43. Ad Manager Custom colums
  44. Analüüsi tööriist Breakdown
  45. Filtrite kasutamine
  46. Põhiliste mõõdikute definitsioonid
Please login for access. Login

Facebooki kampaania eesmärkid

Eesmärkide seadmine aitab saavutada selgeid tulemusi ja mõõta reklaamikampaania tõhusust. Siin on mõned peamised põhjused:

  1. Selged eesmärgid aitavad suunata strateegiat: Eesmärkide seadmine aitab sul mõista, mida soovite reklaamikampaaniaga saavutada. Kas eesmärk on müük, bränditeadlikkuse suurendamine, veebiliikluse suurendamine või midagi muud? See aitab sul määratleda oma sihtgrupi ja sõnumi ning valida õige reklaamistrateegia.
  2. Mõõdetavad tulemused: Eesmärkide seadmine võimaldab sul mõõta reklaamikampaania edu. Kui tead, milliseid tulemusi ootad, saad jälgida, kuidas sinu reklaamid nende eesmärkide suhtes esinevad. See võimaldab sul teha vajalikke kohandusi ja optimeerida kampaaniat paremate tulemuste saavutamiseks.
  3. Efektiivsuse hindamine: Eesmärkide seadmine võimaldab sul hinnata, kas sinu  investeeringud Facebooki reklaamidesse on olnud efektiivsed. Kui sinu eesmärke pole saavutatud, võid kaaluda kampaania muutmist või eelarve ümberjaotamist.
  4. Optimeerimine ja kohandamine: Kui sinu eesmärgid on selged ja mõõdetavad, saad jooksvalt jälgida kampaania tulemusi ja teha vajadusel muudatusi. See võib hõlmata reklaamisõnumite, sihtgruppide, eelarve või ajastuse kohandamist.
    Vaata videost lähemalt, mida tähendab Traffic, Awareness, Engagement, Leads jne näitajad.

Kasvata oma sissetulekut, samal ajal teisi aidates!

UUS! Õpiprogramm: loo ja müü oma esimene e-kursus

Kas oled unistanud oma teadmiste ja oskuste jagamisest laiemale publikule?