Kas oled e-poe omanik, kes soovib pakkuda oma klientidele parimat võimalikku kliendituge? Keskendume vestlusakna kasutamisele e-poes, et tagada sujuv ja tõhus klienditeenindus. Sandra Roosna, Askly.me asutaja tutvustav, millised on tänapäeva tarbijate ootused e-poele? Kuidas väikeettevõtja saab optimeerida tööd e-äri juhtimisel?

 

Koolitaja

Sandra Roosna

Askly asutaja ja juht. Askly on aidanud enam kui 400-s e-poes muuta klienditugi oluliseks müügikanaliks ja mõista seeläbi paremini klientide muresid, pöörates need võimalusteks. Tiimi loodud Askly nimelist chat-akna lahendust kasutavad nii väikesed kui suured e-poed juba 10-s riigis.

2 Õpikursused

Alusta

Sisaldab

  • 2 Õpiampsud