Tagasi Kursus juurde

Õpinädal: Tee endale koduleht - preemium (jaanuar 2025)

0% Täielik
0/0 sammud
  1. PRODUKTIIVSUSE NIPID VEEBIKOOLI ASSISTENDILT

    Produktiivsuse nipid õpinädalal osalemiseks
  2. Järjehoidjariba
  3. Hiirerulliku kasutamine
  4. Ekraani kaheks jagamine
  5. Aknale nime määramine
  6. Akna taasavamine
  7. Video kiiruse muutmine
  8. Video kvaliteedi muutmine
  9. Inkognito aken
  10. Ekraanipilt
  11. Ekraanivideo - Share X
  12. Ekraanivideo - OBS
  13. Kokkuvõte produktiivsuse õpikombole
  14. ESIMESED SAMMUD VEEBIMAJUTUSE ISETEENINDUSES. KODULEHEGA ALUSTAMINE.
    Domeeninime valimine
  15. Serveriteenusepakkuja valimine
  16. Domeeni registreerimine Veebikooli soodustusega (3 kuud tasuta majutust ja domeen 1 € eest)
  17. UUS! WordPressi paigaldamine Veebimajutuses
  18. WordPressi tööriistade tutvustus, ülevaade ja testi abil veebiehitaja valimine
  19. Kuidas katsetada erinevaid WordPressi tööriistu? Alamdomeenid ja kaustad.
  20. Veebimajutuse tehisaru (Extendify) õpiampsud
  21. Alamdomeeni lisamine
  22. Alamdomeenile WordPressi paigaldamine
  23. WP lehe import ja eksport All in One migration pluginaga
  24. Vana lehe sisu kloonimine
  25. Kodulehe ümbertõstmine domeenisiseselt
  26. E-posti aadressi tegemine Veebimajutuses
  27. Veebimajutuse külastajastatistika - Plausible tutvustus
  28. Plausible kasutamine
  29. Patchstack kodulehe turvakaitse
  30. SAA TUTTAVAKS WORDPRESSIGA
    WordPressi tutvustus ja loogika
  31. WordPressi teemade kohandamine
  32. Childtheme ja selle loomine
  33. Pluginate valimine
  34. Pluginate installeerimine
  35. Pluginate seadistamine
  36. VEEBILEHE VISUAAL EHK LIHTNE CVI
    Logo tegemine Canvas + lihtne CVI
  37. WORDPRESSI ESMANE SEADISTUS
    WordPressi esmane seadistamine
  38. Töölaua kohandamine
  39. Indekseerimise keelamine
  40. ''Varsti avame'' teate seadistamine (plugina abil)
  41. Avalehe määramine
  42. Sisulehtede loomine
  43. Postituste ja blogi lehe lisamine
  44. Moodulite kasutamine
  45. Jaluse moodulite seadistamine
  46. Piltide muutmine ja mediateek
  47. KODULEHE NAVIGATSIOON JA MENÜÜD
    Kodulehe navigatsiooni planeerimine
  48. Menüü loomine kodulehe päisesse
  49. Menüü tegemine jalusesse
  50. Väliste linkide lisamine menüüsse
  51. Sisulehe varasema versiooni taastamine
  52. ASTRA TEEMA
    Astra teema tutvustus
  53. Astra teema paigaldamine
  54. Astra teema seadistamine
  55. Astra tehisintellektiga veebilehe tegemine
    ''Varsti avame'' lehe seadistamine Astra teemaga
  56. Astra tehisintellektiga veebilehe tegemine (1 osa)
  57. Menüü seadistamine ja lehtede struktueerimine
  58. Päise ja jaluse muutmine
  59. Sisulehtede muutmine
  60. ELEMETORI JA CLASSIC STARTER TEMPLATES LEHE TEGEMINE
    Elementori tutvustus
  61. Starter Templates Classic ja Elementori paigaldamine
  62. Coming soon lehe sisselülitamine
  63. Coming soon väljalülitamine
  64. Globaalsete disainisätete määramine Elementoris
  65. Lehe taastamine Elementoriga
  66. Lehe kujundamine Elementoriga
  67. Lehe kujundamine Elementoriga
  68. Mobiilivaate kohandamine
  69. Sisu dubleerimine Elementoriga
  70. Lehe ja sektsiooni salvestamine Elementoriga
  71. Üheleheküljelisele veebilehele (onepager) menüü loomine
  72. LISAPLUGINAD ELEMENTORILE (KUI EI KASUTA PRO VERSIOONI)
    Lisapluginad Elementorile
  73. Header & Footer builderiga päise ja jaluse ehitamine
  74. Galerii lisamine QI addons abil
  75. Hinnakirja loomine lisaplugina abil
  76. Kontaktivormi seadistamine WPforms pluginaga
  77. TURVALISUS
    Turvalisuse kontrollnimekiri
  78. Turvalisuse artiklid Veebimajutuse blogist
  79. WordPressi kasutajarollid
  80. PHP versiooni uuendamine
  81. Pluginate uuendamine
  82. Solid Security installeerimine ja seadistamine
  83. reCaptcha seadistamine WPForms kontaktivormile
  84. OLULISED PLUGINAD KODULEHELE
    Tõlkepluginate ülevaade
  85. Küpsiste plugina seadistamine
  86. Updraft Plus pluginaga lehe taastamine
  87. E-POE TEGEMINE
    E-poe plugina (WooCommerce) kiire ülevaade
  88. E-poe plugina (Woocommerce) paigaldamine
  89. Tootekategooriate ja omaduste lisamine
  90. Lihtsa toote sisestamine e-poes
  91. Variatsiooniga toote lisamine
  92. Swedbanki makselahendused
  93. Montonio maksemeetodi lepingu tegemine
  94. Montonio seadistamine
  95. Müügi- ja kasutustingimused
  96. BOONUSMATERJAL: MEILITURUNDUS (MAILERLITE KASUTAMINE)
    Mailerlite konto loomine
  97. Mailerlite töölaua tutvustus
  98. WordPressi plugina Mailerlite ühendamine
  99. Mailerlite ühendamine teiste platvormide ja programmidega
  100. Millist tüüpi e-kirju on Mailerlites võimalik luua
  101. Kirjade kirjutamine Mailerlites
  102. E-kirjade saatmine ja ajastamine Mailerlite turundusprogrammis
  103. Kirjade kujundamise võimalused Mailerlite programmis
  104. Vormi lisamine kodulehele (embbed forms)
  105. Mailerlites segmenteerimine ja grupeerimine
  106. BOONUSMATERJAL: COPYWRITINGU KOOLITUSE SALVESTUSED
    Veebitekstide toimetamine (1h23min)
  107. Veebitekstide loomine (1h13min)
  108. Veebitekstide testimine (slaidid)
  109. BOONUSMATERJAL: ChatGPT promptid
    50 chatgpt prompti
  110. Live kohtumiste salvestused
    WordPressis alustamine (13.01.2025)
  111. Küsimused-vastused ja veebilehe turvalisus (15.01.2025)
  112. Küsimused-vastused veebiarendajaga (17.01.2025)
  113. Tagasiside kodulehtedele (20.01.2025)
  114. Preemium töötuba (28.01.2025)
Please login for access. Login

Lehe indekseerimise keelamine

Lehe indekseerimise Google’i jaoks keelamine võib olla kasulik siis, kui koduleht on alles valmimisel ja ei soovi, et see ilmuks Google’i otsingutulemustes enne, kui see on täielikult valmis ja sisu on optimeeritud. Siin on mõned põhjused, miks võiks lehe indekseerimise keelata:

  1. Ebaselge või mittetäielik sisu: Kui koduleht sisaldab veel poolikut või ebatäpset sisu, võib see jätta kasutajatele halva mulje. Google’i otsingumootor indekseerib sisu sellisena, nagu see hetkel on, ja seda võidakse kuvada otsingutulemustes.
  2. SEO optimeerimise puudumine: Enne kodulehe avalikustamist võiks teha vajalikud SEO-parandused, et tagada selle parem nähtavus otsingumootorites. Kui Google indekseerib pooliku või optimeerimata sisu, võib see mõjutada lehe positsiooni otsingutulemustes.
  3. Kasutajakogemuse paranemine: Kui koduleht on veel töös ja teete sellel muudatusi, võib avalikult kuvatud poolik või vigane sisu tekitada kasutajatele segadust ja pettumust. Selle vältimiseks võiks hoida kodulehe indekseerimist ajutiselt keelatuna.

Selleks, et lehe indekseerimine Google’i jaoks keelata mine: Sätted -> Lugemine -> lisa linnuke “Keela selle saidi indekseerimine otsingumootorite poolt”.

Oluline on meeles pidada, et kui oled oma kodulehe valmis saanud ja soovid, et see oleks avalikult kättesaadav ja indekseeritav, siis pead selle linnukese ära võtma ja võib-olla ootama mõnda aega, kuni Google värskendab oma indeksit.

 

Mida üldse tähendab veebilehe indekseerimine?

Lehe indekseerimine Google’i jaoks on protsess, kus Google’i otsingumootor analüüsib, loeb, salvestab ja lisab veebilehe oma tohutusse veebiindeksisse või andmebaasi. See indeks sisaldab teavet miljardite veebilehtede kohta kogu internetis.

Kui Google indekseerib veebilehte, siis:

  1. Lehekülge analüüsitakse: Google otsingurobotid ehk “Googlebotid” külastavad veebilehte, et lugeda ja analüüsida selle sisu. See hõlmab teksti, piltide, videote ja muu teabe lugemist.
  2. Sisu lisatakse indeksisse: Pärast lehekülje analüüsimist lisatakse selle sisu Google’i indeksisse. See tähendab, et lehekülje teave on nüüd kättesaadav Google’i otsingu jaoks.
  3. Otsingutulemustes kuvamine: Kui kasutajad teevad Google’i otsingut, kasutab otsingumootor indeksisse lisatud teavet selleks, et kuvada vastavad tulemused otsingutulemuste lehel. Kui teie lehekülg on indekseeritud ja vastab kasutaja otsingule, võib see ilmuda otsingutulemuste seas.

Indekseerimine on oluline, sest see võimaldab veebilehel ilmuda Google’i otsingutulemustes ning seeläbi jõuda potentsiaalsete külastajateni. Siiski ei tähenda indekseerimine automaatselt, et lehekülg ilmub esimesel lehel otsingutulemustes; selleks on vaja ka head SEO (otsingumootorite optimeerimise) strateegiat ja kvaliteetset sisu, mis vastab kasutajate päringutele.