Tagasi Kursus juurde

Õpinädal: Tee endale koduleht november 2025 (preemium)

0% Täielik
0/0 sammud
  1. TERE TULEMAST KODULEHE TEGEMISE ÕPINÄDALALE

    Produktiivsuse nipid õpinädalal osalemiseks
  2. SAA TUTTAVAKS WORDPRESSIGA
    WordPressi tutvustus ja loogika
  3. WordPressi minisõnastik
  4. Astra teema tutvustus
  5. WordPressi tööriistade tutvustus, ülevaade ja testi abil veebiehitaja valimine
  6. Kuidas teha AI abiga WordPressi veebilehte, kasutades Gutenbergi ja Spectra ehitajat (33min)
  7. Kuidas teha AI abiga WordPressi veebilehte, kasutades Elementorit (42min)
  8. ESIMESED SEADISTUSED
    Domeeni registreerimine Veebikooli soodustusega (3 kuud tasuta majutust ja domeen 1 € eest)
  9. E-posti aadressi tegemine Veebimajutuses
  10. WordPressi esmane seadistamine
  11. Töölaua kohandamine
  12. Indekseerimise keelamine
  13. Postituste ja blogi lehe lisamine
  14. Sisulehtede loomine
  15. Avalehe määramine
  16. KODULEHE NAVIGATSIOON JA MENÜÜD
    Kodulehe navigatsiooni planeerimine
  17. Menüü loomine kodulehe päisesse
  18. Moodulite kasutamine
  19. Jaluse moodulite seadistamine
  20. Menüü tegemine jalusesse
  21. Väliste linkide lisamine menüüsse
  22. ASTRA AI JA GUTENBERG+SPECTRAGA LEHE EHITAMINE
    Menüü seadistamine ja lehtede struktueerimine
  23. Päise ja jaluse muutmine
  24. Sisulehtede muutmine
  25. ASTRA AI JA ELEMENTORI EHITAJAGA VEEBILEHE TEGEMINE
    Elementori tutvustus
  26. Mobiilivaate kohandamine
  27. OLULISED PLUGINAD KODULEHELE
    Pluginate valimine
  28. Pluginate installeerimine
  29. Tõlkepluginate ülevaade
  30. Pluginate seadistamine
  31. ''Varsti avame'' teate seadistamine (plugina abil)
  32. Küpsiste plugina seadistamine
  33. Hinnakirja loomine lisaplugina abil
  34. Kontaktivormi seadistamine WPforms pluginaga
  35. LISAPLUGINAD ELEMENTORILE (KUI EI KASUTA PRO VERSIOONI)
    Lisapluginad Elementorile
  36. Header & Footer builderiga päise ja jaluse ehitamine
  37. Galerii lisamine QI addons abil
  38. 💎PREEMIUMPAKTI PLUGINAD
    Pluginate kasutuse registreerimine
  39. Astra PRO
  40. Premium Starter Templates
  41. Ultimate Addons for Elementor
  42. Spectra Pro paigaldamine (ÕN)
  43. VEEBILEHE KÜLASTAJAD JA TURVALISUS
    Veebimajutuse külastajastatistika - Plausible tutvustus
  44. Plausible kasutamine
  45. Patchstack kodulehe turvakaitse
  46. Turvalisuse artiklid Veebimajutuse blogist
  47. Turvalisuse kontrollnimekiri
  48. WordPressi kasutajarollid
  49. PHP versiooni uuendamine
  50. Pluginate uuendamine
  51. Solid Security installeerimine ja seadistamine
  52. reCaptcha seadistamine WPForms kontaktivormile
  53. Updraft Plus pluginaga lehe taastamine
  54. SEO
    Kuidas tehisintellekt on muutnud SEO'd? (Risto Välling)
  55. SEO plugina RankMath seadistamine ja kasutamine
  56. E-POE TEGEMINE
    E-poe plugina (WooCommerce) kiire ülevaade
  57. E-poe plugina (Woocommerce) paigaldamine
  58. Tootekategooriate ja omaduste lisamine
  59. Lihtsa toote sisestamine e-poes
  60. Variatsiooniga toote lisamine
  61. Müügi- ja kasutustingimused
  62. Swedbanki makselahendused
  63. Montonio maksemeetodi lepingu tegemine
  64. Montonio seadistamine
  65. Everypay seadistamine
  66. Everypay testimine (pangaülekanne)
  67. Everypay testimine (kaardimakse)
  68. 💎 PREEMIUMPAKETI ÕPIAMPSUD
    Kuidas katsetada erinevaid WordPressi tööriistu? Alamdomeenid ja kaustad.
  69. Alamdomeeni lisamine
  70. Vana lehe sisu kloonimine
  71. Alamdomeenile WordPressi paigaldamine
  72. WordPressi teemade kohandamine
  73. UUS! ZipWp-ga veebilehe ehitamine
  74. Astra tehisintellektiga veebilehe tegemine (1 osa)
  75. Astra teema paigaldamine
  76. Astra teema seadistamine
  77. Veebimajutuse tehisaru (Extendify) õpiampsud
  78. WP lehe import ja eksport All in One migration pluginaga
  79. Kodulehe ümbertõstmine domeenisiseselt
  80. Piltide muutmine ja mediateek
  81. Logo tegemine Canvas + lihtne CVI
  82. Childtheme ja selle loomine
  83. 💎 ELEMETORI LISAMATERJAL
    Starter Templates Classic ja Elementori paigaldamine
  84. Globaalsete disainisätete määramine Elementoris
  85. Coming soon lehe sisselülitamine
  86. Coming soon väljalülitamine
  87. Lehe kujundamine Elementoriga
  88. Lehe taastamine Elementoriga
  89. Lehe ja sektsiooni salvestamine Elementoriga
  90. Sisu dubleerimine Elementoriga
  91. Üheleheküljelisele veebilehele (onepager) menüü loomine
  92. 💎 BOONUSVIDEOD: Kuidas veebileht tööle panna
    Pane veebilehele selged üleskutsed!
  93. Kuidas kirjutada ja kujundada tekste oma veebilehele?
  94. Käitumispsühholoogia sinu veebilehel
  95. Kuidas panna külastaja sinuga mugavalt ühendust võtma?
  96. Kuidas muuta ostmine lihtsaks?
  97. Kuidas tuua oma veebilehele rohkem külastajaid?
  98. Kuidas jälgida ja parandada oma veebilehe toimivust?
  99. 💎 BOONUSMATERJAL: ChatGPT promptid
    50 chatgpt prompti
  100. 🎦LIVE KOHTUMISTE SALVESTUSED
    1.live: Sissejuhatus ja alustamine. Domeeni registreerimine ( toimub 06.11.2025)
  101. 2.live: WordPressis alustamine ( toimub 10.11.2025)
  102. 3.live: Globaalsed sätted ning päis ja jalus (toimub 11.11.2025)
  103. 4.live: Kodulehe turvalisus ( toimub 12.11.2025)
  104. 5.live: Sisulehtede muutmine, tekstid ja pildid (toimub 13.11.2025)
  105. 6.live: Küsimused - vastused sessioon ( toimub 14.11.2025)
  106. 7.live: Tagasiside kodulehtedele (toimub 17.11.2025)
  107. Preemium töötuba (toimub 25.11.2025)
Please login for access. Login

Lehe indekseerimise keelamine

Lehe indekseerimise Google’i jaoks keelamine võib olla kasulik siis, kui koduleht on alles valmimisel ja ei soovi, et see ilmuks Google’i otsingutulemustes enne, kui see on täielikult valmis ja sisu on optimeeritud. Siin on mõned põhjused, miks võiks lehe indekseerimise keelata:

  1. Ebaselge või mittetäielik sisu: Kui koduleht sisaldab veel poolikut või ebatäpset sisu, võib see jätta kasutajatele halva mulje. Google’i otsingumootor indekseerib sisu sellisena, nagu see hetkel on, ja seda võidakse kuvada otsingutulemustes.
  2. SEO optimeerimise puudumine: Enne kodulehe avalikustamist võiks teha vajalikud SEO-parandused, et tagada selle parem nähtavus otsingumootorites. Kui Google indekseerib pooliku või optimeerimata sisu, võib see mõjutada lehe positsiooni otsingutulemustes.
  3. Kasutajakogemuse paranemine: Kui koduleht on veel töös ja teete sellel muudatusi, võib avalikult kuvatud poolik või vigane sisu tekitada kasutajatele segadust ja pettumust. Selle vältimiseks võiks hoida kodulehe indekseerimist ajutiselt keelatuna.

Selleks, et lehe indekseerimine Google’i jaoks keelata mine: Sätted -> Lugemine -> lisa linnuke “Keela selle saidi indekseerimine otsingumootorite poolt”.

Oluline on meeles pidada, et kui oled oma kodulehe valmis saanud ja soovid, et see oleks avalikult kättesaadav ja indekseeritav, siis pead selle linnukese ära võtma ja võib-olla ootama mõnda aega, kuni Google värskendab oma indeksit.

 

Mida üldse tähendab veebilehe indekseerimine?

Lehe indekseerimine Google’i jaoks on protsess, kus Google’i otsingumootor analüüsib, loeb, salvestab ja lisab veebilehe oma tohutusse veebiindeksisse või andmebaasi. See indeks sisaldab teavet miljardite veebilehtede kohta kogu internetis.

Kui Google indekseerib veebilehte, siis:

  1. Lehekülge analüüsitakse: Google otsingurobotid ehk “Googlebotid” külastavad veebilehte, et lugeda ja analüüsida selle sisu. See hõlmab teksti, piltide, videote ja muu teabe lugemist.
  2. Sisu lisatakse indeksisse: Pärast lehekülje analüüsimist lisatakse selle sisu Google’i indeksisse. See tähendab, et lehekülje teave on nüüd kättesaadav Google’i otsingu jaoks.
  3. Otsingutulemustes kuvamine: Kui kasutajad teevad Google’i otsingut, kasutab otsingumootor indeksisse lisatud teavet selleks, et kuvada vastavad tulemused otsingutulemuste lehel. Kui teie lehekülg on indekseeritud ja vastab kasutaja otsingule, võib see ilmuda otsingutulemuste seas.

Indekseerimine on oluline, sest see võimaldab veebilehel ilmuda Google’i otsingutulemustes ning seeläbi jõuda potentsiaalsete külastajateni. Siiski ei tähenda indekseerimine automaatselt, et lehekülg ilmub esimesel lehel otsingutulemustes; selleks on vaja ka head SEO (otsingumootorite optimeerimise) strateegiat ja kvaliteetset sisu, mis vastab kasutajate päringutele.