Tagasi
TÄISPIKK KURSUS: Pane Facebook Meta platvorm oma ettevõtte kasuks tööle
0% Läbitud
0/0 Õpiampsu
-
SISSEJUHATUS: FACEBOOK META TUTVUSTUS
Facebooki Meta reklaamide eelised -
META reklaami seadistamine
-
Eristumine ja väärtuspakkumine
-
Facebooki kampaania eesmärgid
-
Sihtrühma analüüs
-
Sihtrühma ehk persona koostamine
-
Meta reklaami kujunduste nõuded
-
Meta reklaamtekstide kirjutamine
-
META PIXELMeta Pixli olulisus ja võimalused
-
Meta Pixel loomine
-
Meta Pixeli lisamine läbi Google Tag Manageri (GTM)
-
Meta Pixel kontroll
-
Meta Pixeli lisamine läbi WordPressi plugina
-
Meta Pixel kontroll Pixel Helperiga
-
Meta Pixel Events Setup tool
-
Meta Pixel Conversions ja Events teooria
-
SIHTRÜHMA LOOMINESihtrühma loomise võimalused
-
Saved Audience loomine
-
Custom audiences sihtrühma loomine
-
Custom Audiences sihtrühma loomise järg
-
Lookalike audiences sihtrühma loomine
-
Sihtrühmade kombineerimine
-
REKLAAMIDE LOOMINEErinevad kampaania objective ja nende vahel valimine
-
Kampaania struktuuri väljakirjutamine
-
Nimetamisloogika
-
Ads manager ja UX tutvustus
-
Kampaania seadistamine- Campaign Level
-
Kampaania seadistamine- AdSet level
-
Kampaania seadistamine- Ad Level
-
Erikategooriate funktsionaalsus
-
UTM tagid - mis on ja mis annavad (GA-st)
-
UTM Ad Manageris
-
FACEBOOK META BUSINESS MANAGERMis on Business Manager?
-
Business Manager konto struktuur
-
Business Manager audit
-
Business Manager konto loomine
-
Business Manageri üldseaded
-
Business Manageri inimese kutsumine
-
Business Manageri partneri kutsumine
-
Business Manager assest ehk erinevate kontode lisamine
-
FACEBOOK BUSINESS KONTO TURVALISUSTurvaseaded 2FA ja backup admin
-
META REKLAAMIDE ANALÜÜSMeta reklaamide analüüs
-
Ad Manager Custom colums
-
Analüüsi tööriist Breakdown
-
Filtrite kasutamine
-
Põhiliste mõõdikute definitsioonid
-
BOONUSVIDEOKampaania eelarvestamine
Sihtrühma analüüs
Sihtrühma analüüs
Selles videos toon näiteid, miks on vajalik teha sihtrühma analüüsi.
- äpsem sihitud reklaamid: Meta-reklaamidel on tavaliselt suur sihtgruppide ulatus, kuid sihtrühma analüüs aitab neid kitsendada. See tähendab, et saad oma reklaame näidata ainult inimestele, kellel on suurem tõenäosus sinu toote või teenuse vastu huvi tunda. See suurendab sinu reklaamide tõhusust ja vähendab raisatud ressursse.
- Parema sõnumi loomine: Sihtrühma analüüs aitab sul mõista oma potentsiaalsete klientide vajadusi, soove ja käitumist. See omakorda võimaldab luua reklaame, mis on nende jaoks olulised ja vastavad nende ootustele. Kui tead, milline on sinu sihtgrupi demograafia, huvide ja harjumuste profiil, saad kohandada oma reklaamisõnumeid vastavalt.
- Resursside optimeerimine: Sihtrühma analüüs aitab mõista, millised sihtgrupid toovad kõige paremaid tulemusi. See võimaldab suunata oma reklaamiresursse ja eelarvet efektiivsemalt, keskendudes nendele sihtgruppidele, mis ettevõttele kõige olulisemad on.
- Konversioonide suurendamine: Kui reklaamid jõuavad õigete inimesteni, suureneb tõenäosus, et nad võtavad ette soovitud tegevuse, nagu ostmine, registreerimine või päringu esitamine. See aitab suurendada konversioonimäärasid ja reklaamikampaania üldist tõhusust.
- Parema jälgimise ja analüüsi võimalus: Kui tead täpselt, millised sihtrühmad on teie reklaami näinud, saad paremini jälgida ja analüüsida kampaania tulemusi ning teha vajadusel kiireid muudatusi.
Kokkuvõttes on sihtrühma analüüs oluline osa meta-reklaamide strateegiast, kuna see võimaldab oma reklaame täpsemalt suunata ja kohandada, suurendades seeläbi nende tõhusust ja aidates saavutada oma reklaamieesmärke.